Warcraft 3 "Rubattle.net Dota 3x3 -sd Summer 2020 Tournament" 4,090KB
Warcraft 3 "Защита базы с выбором персонажа сложные Триггеры" 70KB
Warcraft 3 "Hunter or Victim 0.92 Rus" 7,992KB
Warcraft 3 "TFT подборка 25 карт [Awesomealldays] (Rus|Verm)" 82,629KB
Warcraft 3 "Набор карт Crisis (БагатыеРудники) v.1.0 от Мав Исяня" 9,696KB
Warcraft 3 "Rubattle.net Warcraft 3 TFT 1x1 Random Races Tournament 2020" 2,344KB
Warcraft 3 "Ragnarok" 1,058,343KB
Warcraft 3 "Rubattle.net WarCraft 3 TFT 1v1 Tournament 2020" 4,092KB
Warcraft 3 "Набор карт IllusionIsla (БагатыеРудники) v.1.0 от Мав Исяня" 17,738KB
Warcraft 3 "Набор карт Kel'Thuzad'sMannor (БагатыеРудники)v.1.0 от Мав Исяня" 16,759KB
Warcraft 3 "Защита базы с выбором персонажа сложные Триггеры" 70KB
Warcraft 3 "Hunter or Victim 0.92 Rus" 7,992KB
Warcraft 3 "TFT подборка 25 карт [Awesomealldays] (Rus|Verm)" 82,629KB
Warcraft 3 "Набор карт Crisis (БагатыеРудники) v.1.0 от Мав Исяня" 9,696KB
Warcraft 3 "Rubattle.net Warcraft 3 TFT 1x1 Random Races Tournament 2020" 2,344KB
Warcraft 3 "Ragnarok" 1,058,343KB
Warcraft 3 "Rubattle.net WarCraft 3 TFT 1v1 Tournament 2020" 4,092KB
Warcraft 3 "Набор карт IllusionIsla (БагатыеРудники) v.1.0 от Мав Исяня" 17,738KB
Warcraft 3 "Набор карт Kel'Thuzad'sMannor (БагатыеРудники)v.1.0 от Мав Исяня" 16,759KB
Баны (210)
Недостаточно памяти для обработки команды (15)
Мясо, Антимясо и Ключ к Жизни (0)
Настройки в игре (0)
Вопрос, прохождение кампании (2)
Export Models (0)
Пароль вводится по два символа за прожатие (1)
Самая ХудШая Раса? (112)
В Warcraft 3 отсутствует озвучка во время кат сцен (русская версия) (5)
Выход пиратской рефоржи и поиски умельцев (2)
Накидайте плиз репки от 1.27б (1)
Не удалось установить соединение с Battle.net. (16)
BADGER_H Vogue_______ BANN?? (3)
Вопрос о портировании карт... (0)
Warcraft 3 на Линукс (0)
Стал медленно работать ru battle.net варик (0)
Problemas con bot -apso (0)
Я всегда выгоняю его, но он возвращается с новым аккаунтом (3)
Не могу присоединиться к игре (1)
Падает ФПС (0)
Недостаточно памяти для обработки команды (15)
Мясо, Антимясо и Ключ к Жизни (0)
Настройки в игре (0)
Вопрос, прохождение кампании (2)
Export Models (0)
Пароль вводится по два символа за прожатие (1)
Самая ХудШая Раса? (112)
В Warcraft 3 отсутствует озвучка во время кат сцен (русская версия) (5)
Выход пиратской рефоржи и поиски умельцев (2)
Накидайте плиз репки от 1.27б (1)
Не удалось установить соединение с Battle.net. (16)
BADGER_H Vogue_______ BANN?? (3)
Вопрос о портировании карт... (0)
Warcraft 3 на Линукс (0)
Стал медленно работать ru battle.net варик (0)
Problemas con bot -apso (0)
Я всегда выгоняю его, но он возвращается с новым аккаунтом (3)
Не могу присоединиться к игре (1)
Падает ФПС (0)
Альянс
Орда
Нежить
Ночные Эльфы
Нейтральные
Видео
Реплеи
Карты
DotA Allstars
Ресурсы
Панель команд юнитов
Файлы
Турниры
Статистика
Форум
Видео
Персонажи
Колдун
Варвар
Чародей
Монах
Охотник на демонов
Спутники
Карта Мира
Система навыков
Руны
Файлы
Форум
WarCraft 3: TFT "Warlock 095"
Жанр: "Арена".
Минимальное количество игроков: 2
Максимальное количество игроков: 12
Очень популярная карта, представляющая из себя арену - квадратную площадку, окруженную лавой, на которой ведут борьбу варлоки (можно играть как командами, так и FFA - задается красным игроком).
Игра состоит из раундов. С течением времени платфора уменьшается. Раунд завершается, когда остается один игрок (команда). За убийство соперника дают золото, также золото дается после каждого раунда в количестве 10 монет. Золото можно тратить на изучение способностей и/или покупку предметов. Побеждает тот игрок (команда), который(ая) наберет больше очков. Если по результатам нескольких раундов ничья, то играется дополнительный раунд.
Warlock 095
New:
- Added link toggle (Induction)
- Added a command to hide time shift 'shadow' from maphackers (-tshide)
- Added a command to set gold rewards to 0 (for those who are too lazy to set constants)
- Added shadow to pillar shards
Fixes:
- Fixed the team shuffle command. -teamshuffle can now only be used by host
- Fixed the boomerang exploit, allowing players to make 'static' boomerangs that do not disappear.
- Fixed a bug causing certain players to gain permanent knockback reduction
- Fixed a bug involving damage reduction and Drain (Weakness)
- Fixed a major bug causing Drain (Weakness) to destroy "link" objects, followed by many bugs including the "link floater".
- Fixed a major bug causing reflected link missiles to change owner and float around under certain conditions.
- Fixed several minor typos in spell descriptions
Balances:
- Drain (slow) cooldown decreased for upgrades
- Drain (weaken) speed increased from 750 to 900
- Drain upgrade cost reduced by 1 gold
- Bouncer damage decreases 20% faster on each hit, and will now consistently reach the minimum damage 1.4 instead of some slightly higher value depending on spell level
- Shield duration decreased by 0.1 seconds overall
- Most item prices have been slightly reduced, and some of the items slightly modified.
Misc:
- Optimized/remade the toggle system
Warlock 094
New:
- New loading screen by J4CK
- Pillars can be destroyed, shattering into shards
- Added a new constant: Assist point reward (no longer depending on Kill point reward)
- Added two different constant lists (1st list: gameplay constants, 2nd list: reward constants)
- Assists now grant 2 points instead of 1 (kill steal is 1 and pure kill is 3)
- "-donut" terrain shape (in addition to "-circle" and "-square")
- A new item: Pocket Watch
- The "king" in -king mode now heals and gives speed buff to teammates with his special Scourge (Pious).
- King mode can now be played with custom teams.
- Added a 'release button' for link.
- Replaced ensnare with 'magical binding'
- Removed item requirements
- Re-introduced 'pillar knockback' by popular demand
- Improved tooltip on AoE mastery
- Computer difficulty on the host slot determines different game modes for autohost games:
* Easy: Round: Shuffle mode
* Normal: Round: League B (FFA)
* Hard: Deathmatch: FFA
Fixes:
- Stone Ring of Jordan fireball issue
- Homing self-target exploit
- Tooltip on fireball with Staff of Fireball
- Tooltip on bouncer 6 (not capitalized)
- Tooltip on firespray (knockback %)
- Time Shift thrusters can now strike twice with one thrust
- HP regeneration is now active while standing on ice
- Glitchy "rally point" on merchant (items) at the empty slot
- Fixed one of the causes of the 'floating link' bug
- Fixed a bug involving damage reduction and drain life steal
Balances:
- Rush buffed (more speed per damage and slightly more initial speed)
- Homing rebalanced and mechanics changed
- Gravity (Dark Matter) range increased from 800 to 900
- Meteor (Magma) damage slightly decreased
- Splitter cooldown decreased for upgrades
- Splitter upgraded cost decreased by 1 gold
- Splitter (target) child missile range increased while also changing the velocity mechanics slightly
- Wind Walk (invisibility) duration increased from 4.0 + 0.5 x upgrades to 4.4 + 0.7 x upgrades
Miscallenous / general
- Square terrain size has been reduced by 1
- In king mode when king dies, the team of the dead king now gains a hp degeneration instead of a text damage spam. The hp degeneration will not kill, but reduce hitpoints to 1
- Replaced the 0 pillar option with a 'single random pillar'. The 0 pillars option is still available by setting pillar constant to 1, but it will not occur with standard settings
- Added '-mgl' command by demand (starts a 5vs5 game, 10 rounds)
Комментарии пользователей:
Минимальное количество игроков: 2
Максимальное количество игроков: 12
Очень популярная карта, представляющая из себя арену - квадратную площадку, окруженную лавой, на которой ведут борьбу варлоки (можно играть как командами, так и FFA - задается красным игроком).
Игра состоит из раундов. С течением времени платфора уменьшается. Раунд завершается, когда остается один игрок (команда). За убийство соперника дают золото, также золото дается после каждого раунда в количестве 10 монет. Золото можно тратить на изучение способностей и/или покупку предметов. Побеждает тот игрок (команда), который(ая) наберет больше очков. Если по результатам нескольких раундов ничья, то играется дополнительный раунд.
Warlock 095
New:
- Added link toggle (Induction)
- Added a command to hide time shift 'shadow' from maphackers (-tshide)
- Added a command to set gold rewards to 0 (for those who are too lazy to set constants)
- Added shadow to pillar shards
Fixes:
- Fixed the team shuffle command. -teamshuffle can now only be used by host
- Fixed the boomerang exploit, allowing players to make 'static' boomerangs that do not disappear.
- Fixed a bug causing certain players to gain permanent knockback reduction
- Fixed a bug involving damage reduction and Drain (Weakness)
- Fixed a major bug causing Drain (Weakness) to destroy "link" objects, followed by many bugs including the "link floater".
- Fixed a major bug causing reflected link missiles to change owner and float around under certain conditions.
- Fixed several minor typos in spell descriptions
Balances:
- Drain (slow) cooldown decreased for upgrades
- Drain (weaken) speed increased from 750 to 900
- Drain upgrade cost reduced by 1 gold
- Bouncer damage decreases 20% faster on each hit, and will now consistently reach the minimum damage 1.4 instead of some slightly higher value depending on spell level
- Shield duration decreased by 0.1 seconds overall
- Most item prices have been slightly reduced, and some of the items slightly modified.
Misc:
- Optimized/remade the toggle system
Warlock 094
New:
- New loading screen by J4CK
- Pillars can be destroyed, shattering into shards
- Added a new constant: Assist point reward (no longer depending on Kill point reward)
- Added two different constant lists (1st list: gameplay constants, 2nd list: reward constants)
- Assists now grant 2 points instead of 1 (kill steal is 1 and pure kill is 3)
- "-donut" terrain shape (in addition to "-circle" and "-square")
- A new item: Pocket Watch
- The "king" in -king mode now heals and gives speed buff to teammates with his special Scourge (Pious).
- King mode can now be played with custom teams.
- Added a 'release button' for link.
- Replaced ensnare with 'magical binding'
- Removed item requirements
- Re-introduced 'pillar knockback' by popular demand
- Improved tooltip on AoE mastery
- Computer difficulty on the host slot determines different game modes for autohost games:
* Easy: Round: Shuffle mode
* Normal: Round: League B (FFA)
* Hard: Deathmatch: FFA
Fixes:
- Stone Ring of Jordan fireball issue
- Homing self-target exploit
- Tooltip on fireball with Staff of Fireball
- Tooltip on bouncer 6 (not capitalized)
- Tooltip on firespray (knockback %)
- Time Shift thrusters can now strike twice with one thrust
- HP regeneration is now active while standing on ice
- Glitchy "rally point" on merchant (items) at the empty slot
- Fixed one of the causes of the 'floating link' bug
- Fixed a bug involving damage reduction and drain life steal
Balances:
- Rush buffed (more speed per damage and slightly more initial speed)
- Homing rebalanced and mechanics changed
- Gravity (Dark Matter) range increased from 800 to 900
- Meteor (Magma) damage slightly decreased
- Splitter cooldown decreased for upgrades
- Splitter upgraded cost decreased by 1 gold
- Splitter (target) child missile range increased while also changing the velocity mechanics slightly
- Wind Walk (invisibility) duration increased from 4.0 + 0.5 x upgrades to 4.4 + 0.7 x upgrades
Miscallenous / general
- Square terrain size has been reduced by 1
- In king mode when king dies, the team of the dead king now gains a hp degeneration instead of a text damage spam. The hp degeneration will not kill, but reduce hitpoints to 1
- Replaced the 0 pillar option with a 'single random pillar'. The 0 pillars option is still available by setting pillar constant to 1, but it will not occur with standard settings
- Added '-mgl' command by demand (starts a 5vs5 game, 10 rounds)
Форум игры (4568 тем, 68215 сообщений)